Almanya'da Greiz Şehrinden Ayrılıp Nürnberg'e Geçiyoruz.

Sabah Greiz'de erkenden kalkıp rüyalarda görülebilecek bir güzelliğe sahip göl kenarında yürüyüş yapıyor,
sonrasında kahvaltı için otele dönüyor , eşyalarımızı topluyor,aracımızla yaklaşık 2,5 saat uzaklıktaki Nürnberg şehrine doğru yola çıkıyoruz.Yolda kısa bir mola verdikten sonra
şehre ulaşıyoruz.
Aracımızı burada teslim edeceğiz.Araç teslim noktası olarak belirtilen otoparka gelince aracımızı nasıl teslim edeceğimizi önce bilemiyoruz.Çünkü teslim alacak birisi yok.Sonra otoparkta bir zile basıyor ve birisinin geleceğini sansak da telefondaki ses anahtarı sol  taraftaki kumbaraya atın diyor.Biz de öyle yapıyor ve otoparktan ayrılıyoruz.Bugünkü planımıza göre gün boyu şehri gezeceğiz. Sonrasında arkadaşlarımız akşam uçakla Türkiye'ye dönecek biz ise Flixbus otobüsüyle gece yolculuğu yapıp Viyana'ya geçeceğiz.Şehir merkezinde biraz dolaşıyor ,
karnımız acıktığından Pegnit Nehri kenarındaki bir cafe de oturuyoruz.
Sakin ve dinlendirici bir ortam,
burada yediğmiz Lazanya ,
soslu patates kızartmalı biftek,
pizza güzeldi. Bir ortaçağ şehri görünümündeki Nürnberg'i çok beğeniyor, Schöne Brunnen çeşmesinin de bulunduğu şehrin turistik merkezi olan meydan geliyoruz.
Bölge'de tarihi sokaklar bulunuyor.
Gezinti sonrası bir cafede oturup Trimisu yiyor,
arkadaşlarımızı havaalanına uğurluyoruz.Sonra metroyla bizi Avusturya'nın Viyana şehrine götürecek Flixbus otobülerinin kalkacağı yere gidiyoruz.
Avrupa'da otobüs popüler bir ulaşım aracı olmadığından otobüs kalkış noktası bir sokak arasında bulunuyor.Bir süre sonra otobüsümüz geliyor ,
yaklaşık 6 saat sürecek Viyana'ya gece yolculuğumuza başlıyoruz.