Yunanistan'da Nea Peramos'a Gidiyoruz.

Bu tatilimizde Yunanistan'da Kavala Şehrinin yakınında İstanbul'a 477 km. uzaklıktaki Nea Peramos'a gideceğiz.
Sabah saat 05:00 'da arabayla İstanbul'dan yola çıkıyor yaklaşık 3 saatlik bir sürede İpsala sınır kapısına geldiğimizde uzun bir kuyruk bizi karşılıyor.Normalde bu sınır kapısında böyle kuyruk olmasa da 15 Ağustos ile Ağustos sonu arası yurt dışında çalışanların yoğun dönüş dönemi olduğundan 3,5 saatlik bir bekleme sonrası sınırı geçiyoruz.Kuyrukta beklerken sohbet ettiğimiz kişilerin bazılarının Fransa ,hatta İngiltere'ye gittiğini öğrenince yolumuzun çok kısa olduğunu düşündük.İpsala sınır kapısı sonrası hemen otoban başlıyor ve rahat bir yolculukla önce Kavala'ya ,
Selanik yönünde sahil yolunu takip ederek 15 km mesafedeki Nea Peramos'da Palio bölgesindeki kalacağımız apart'a geliyoruz.Apart çok temiz ,geniş verandalı, mutfağında sıvı yağından buzdolabında yumurtasına kadar her şey bulunuyor.Yunanistan'ın bu bölgesi çok güzel olmakla birlikte konaklama fiyatları Çevre şehirlere göre biraz yüksek .2 odalı 4 kişilik bir apart için gecelik 80 € ödüyoruz.Apart sahibi telefonunu veriyor ve bir şey gerekirse beni arayın diyor.Eşyalarımızı bırakıp yakınlardaki plaja  gidiyor, Koralı Beach Tavarna'nın şezlonglarında deniz kenarı bir yerde oturuyoruz.
Bu uzun plajda çok sayıda cafe restaurant bulunuyor.Deniz güzel ,sağ tarafta tepedeki büyük kale surları çok etkileyici görünüyor.
Giriş ücreti ödenmeyen beach'lerde yiyecek içecek fiyatları oldukça uygun görünüyor.
Akşama kadar plajda kalıp apartımıza dönüyor,hazırlandıktan sonra akşam yemeği için Kavala şehrine gidiyoruz.
Kavala şehrinde yaz akşamlarında yol kenarlarında ücretsiz araç park yeri bulmak piyango gibi bir şey olduğundan biraz dolaşıp yer bulamayınca sahildeki paralı otoparka park edip şehrin bar restoranlarının bulunduğu sokağa geliyoruz.Bu sokakta saat akşam 10:00 gibi canlı müzik'de başlıyor.Saatler ilerledikçe kalabalıklaşıyor.
Kabak kızartma,
patlıcan kızartma ,
Grek salata
yanı sıra ana yemek olarak köfte yiyoruz.Yemek sonrası Kavala'nın trafiğe kapalı caddesinde oturup kahve içiyor ,sonrasında apartımıza dönüyoruz.