2.Gün Belek , Aspendos ,Manavgat Ve Side 'ye Gidiyoruz

Sabah masmavi bir havayla uyandık ve kahvaltı sonrası kendimizi dışarı attık.Alanya yolu üzerinde Belek tabelasını görünce bir bakalım dedik .
Belek uçsuz bucaksız kumsallarıyla cennetten bir köşe olsa da sıra sıra dizilmiş tatil köyleri size bu cenneti yaşama şansı vermiyor.
Denize nasıl ulaşabiliriz derken bir yerde Halkın Plajını görünce hemen içeriye girdik . Uçsuz bucaksız kumsalda salaş kafeler vardı , sezon henüz açıldığı için çok kalabalık değildi , plajda yürüyenler ve balık tutanlar vardı.
Bir bankta oturup etrafı seyrettik , sonra ben deniz kenarında balık tutanların yanına gittim .Amatör balıkçılar adını duymadığım bazı balıkları tuttuklarından bahsettiler .

Belekten ayrıldık ve Alanya yönüne devam ederken Aspendos tabelasını görünce '' Burası bizim Aspendos '' diyerek kavşaktan içeri girdik .
Önce Aspendos köprüsüne uğradık ve biraz dolaştık . Sonra Aspendos tiyatrosuna geldik .
Burası kesinlikle görülmesi gereken bir yer olsa da biz biraz resim çekip oradan ayrıldık.
Solda gördüğünüz develerin resmini çektikten sonra bir çocuk arkamdan '' one euro '' diye bağırmaya başladı . Ben biraz şaşırdım . Çocuk develerin resmini çektiğim için para istiyormuş . Ona '' ne parası senin develerinin bedava reklamını yapacağım '' diyerek oradan ayrıldım . Bu arada sizlerde çok şanslısınız . Eğer deve resmine 1 euro ödeseydim burada her deve resmine baktım diyenden 10 cent isteyecektim .Aspendos otoparkına giriş 5, tarihi bölgeye giriş 15 TL idi .
Aspendostan ayrılıp Manavgat 'a geldik ,karnımızda acıkmıştı ,
Şöyle şelaleye karşı oturup bir yemek yiyelim dedik .Önce giriş için kişi başı 3,5 TL ödedik. 1 porsiyon Alabalık ,1 Gözleme,1 Salata,1 Ayran ,1 Bira ve 2 Kahveye 50 TL hesap geldi.
Burada manzara güzel hesap yüksekti . Turistik bir yer ,anladığım kadarıyla manzara hesabın içinde görünmeyen bir yer tutuyor . Tavsiyem gidin Aksu 'da meşhur Aksu köftesi yiyin ve burada 1,5 TL 'ye bir bardak çay içip eşsiz manzarayı seyredin .

Manavgat Şelalesinden ayrılıp Sideye geçtik . Şansımıza merkezdeki otoparkta son bir yere 2 saat için 5 TL ödeyerek park ettik.
Sahile doğru yürümeye başladık. Sideye daha önce gelmiştim . Pek bir şey değişmese ve kalabalıklaşsada yine güzel .
Sahilde oturduk , dondurma yedik .
Aslında tekne turuda yapabilirdik . Biraz dolaştıktan sonra Side' den ayrıldık ,
yolda titreyengöl tabelasından girmeyi düşünsekte vazgeçtik , oldukça yorulmuştuk , bu yüzden otele döndük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder