Küçükkuyudan Güneyliye Doğru Yola Çıkıyoruz

Küçükkuyudan ayrılıp sahil yolunu kullanarak Çanakkale - Güneyliye gitmek üzere yola çıkıyoruz.
Assos 'a (Behramkale)uğramıyor ,
Türkiyenin ve Asya kıtasının batıdaki en uç noktası olan Babakale yönüne dönüyoruz.
Yol üzerinde rüyalarda görülebilecek güzellikteki uçsuz bucaksız bir kumsalla karşılaşıyor ,
plaja doğru ilerliyoruz.
Burada günlerce kalınabilecek olsa da pırıl pırıl denizde yüzüp oradan ayrılıyoruz.
Türkiyenin ve Asyanın en Batı noktası olan Babakale aslında bir balık cenneti .
Biz burayı ziyaret ettiğimizi belirten sertifikamızı alıp öğle yemeği olarak gözleme yiyor ve tekrar yola çıkıyoruz.
Bir süre sonra bir kavun karpuz bostanı ile karşılaşınca içeri giriyoruz ve yolun sonunda sessiz sakin bir plaj bizi çağırıyor ,
böyle bir denizde yüzmeden olmaz diyerek kendimizi suya bırakıyoruz. Geyikliye geldiğimizde altın kumlu bir plaj ve karşısındaki Bozcaada bizi karşılıyor .
Bozcaada o kadar yakınki sanki yüzerek gidilebilecek uzaklıkta görünüyor .
Bozcaadayı çok merak etsekte şu an gitme şansımız bulunmuyor. Çanakkaleye doğru yola devam ediyoruz.
Çanakkale boğazında İstanbul boğazındaki gibi çirkin bir yapılaşma olmadığından enfes doğa manzaralarını izleyerek Çanakkaleye ulaşıyoruz .
Şehrin sıcak bir havası var.
Biz bu gelişimizde Çanakkalede kalmayıp feribotla Eceabata geçiyoruz .
Yaklaşık 25 km. sonra güneş batmak üzereyken Güneyliye ulaşıyoruz .
Otele eşyalarımızı bırakıp hemen denize koşuyor güneşin batışını izleyerek yüzüyoruz.