Trilye Mudanya Kumyaka Tatili - 3.Bölüm

Her yeri zeytin ağaçlarıyla çevrili Mudanya - Trilye yolunda yer alan otelimizde sabah erken uyanıp sahili keşfe çıkıyorum .
Denizden çok yakında olmasalar da kayıklardaki balıkçıların sesleri geliyor .
Sahilde canlı bir denizyıldızı görünce
onu suya bırakıyor ,denizin ve kuşların sesini dinliyorum .
Otelimizin deniz manzaralı restoranında manzarayı izleyerek yaptığımız kahvaltı sonrası Mudanya 'dan ayrılıyor ,
Güzelbahçe , Altıntaş , Kurşunlu , Gemlik üzerinden İstanbul 'a dönüş yolculuğumuza başlıyoruz . Önce Güzelbahçe sahilinde biraz dolaşıyor ,
yolda güzel bir sahil görünce yine durup manzarayı izliyoruz .
Bir süre sonra yine güzel ve sakin bir balıkçı kasabası görünce dönüş yolumuzun oldukça uzun süreceğini düşünmeye başlıyoruz .Bu koyların çoğunda yazlıklar dışında  herhangi bir konaklama tesisi veya cafenin olmadığı  sakin kumsallar dikkati çekiyor .
Balıkçı köyünde balıkçıların ağları temizlemesini izliyor , manzarayı izleyince orada yaşayanların çok şanslı olduğunu düşünüyoruz .
Sonrasında yola devam edip yine bir sahilde kahve molası veriyoruz .
Burası yol üstündeki diğer yerlerden daha büyük bir yer .İnsanlar sahilde oturuyor , bazıları iskelede balık tutuyor .
Kurşunlu 'ya gelince ne yiyelim diye düşünüyoruz. Burada balık ve et restoranlarının yanı sıra kokoreççilerde bulunuyor . Tatilimizde 3 gün boyunca balık ve kokoreç yediğimizden burada sahilde bir masada oturup porsiyonu 12 TL 'ye lezzetli bir kasap köfte yedikten sonra  yolumuza devam ediyor ,
Eskihisar - Topçular feribotuna gelince buranın klasiklerinden olan yol üstü satıcılarından 2 kiloluk poşetlerdeki salatalık ve eriğe 10 TL ödüyoruz.

Bu tatilimizde bana göre buradan okuyabileceğiniz Mudanya'nın ortamı ve her sokağı denize açılan Girit Mahallesiyle birlikte
Trilye'nin tarihi sokakları ve Ahtapot Izgarası etkileyiciydi ,
eşim ise en çok buradan okuyabileceğiniz Kumyaka' yı beğendi .
 Beklentilerimizi aşan tarih ,doğa , mutfak zenginliği ile karşılaştığımız Mudanya - Trilye - Kumyaka tatilimizi tekrar gelmek üzere bitiriyoruz .