Bu gün Assos'da Koyunevi Köyü ve Sivriceye Gideceğiz

Assos Sokakağzındaki Motelimizde sabah erken kalkıp yüzüyor ,
sonrasında kahvaltı ediyoruz.
Bu gün sahile bir kaç km uzaktaki Koyunevi Köyündeki Alterna köy oteline kahve içmeye gidiyoruz.
Köy meydanına aracımızı park edip biraz yürüyor, Alterna 'ya ulaşıyoruz.
Burası bizim bildiğimiz otel veya benzerlerinden çok farklı bir konsepte sahip . Köyün ortasında , köy manzaralı organik menülü lüx bir butik otel olarak tanımlayabiliriz.
Şezlong 'da güneşlenirken karşıdaki tepeden geçen bir keçi sürüsüyle karşılaşmak burası için  oldukça sıradan sayılabilir.
Tripadvisor 'da Mükemmel , Booking 'de 9 nota sahip bu otel tatil anlayışınızı monotonluktan çıkartabilecek özellikte .
Kahvemizi içtikten sonra , kımızı dut şurubunun da tadına bakıyor ve beğeniyoruz.
Tesisi gezdiğimizde beklentimizin çok üzerinde lüx odalarla karşılaşıyor ,
köyde biraz dolaştıktan yakındaki Sivrice Koyuna gitmek üzere  Koyunevi köyünden  ayrılıyoruz.
Midilli adası manzaralı yoldan geçerek
yaklaşık 10 dakika sonra Sivrice Plajına ulaşıyoruz. Burada arkadaşlarımızın önerdiği restoran'a gidince hayal kırıklığına uğruyoruz. Garson neredeyse tüm masalar boş olmasına rağmen yerlerinin olmadığını belirtiyor.
Biz yer bulma konusunda ısrarcı olunca sahibi geliyor ve '' Biz eşimle birlikte yemekleri hazırlıyoruz , yemeğimiz var yalnız akşam rezervasyonumuz tamamen dolu olduğundan yemekler ancak yetecek , bir şeyler içmek isterseniz memnuniyetle servis verebiliriz'' diyor. Değişik Ege mezeleri de yapan bu yerdeki gibi boşken '' yerimiz yok'' cevabını akşam yemeği için daha önce İtalya 'da da duymuştuk. Biz '' İçeride kimse yok acaba yemekleri nasıldır ? '' düşüncesiyle restoranlara girip her yer rezerve cevabını almış ve önce şaşırmıştık. Sivrice 'de çok sayıda salaş görünümlü iskele üzeri beach'ler bulunuyor .
Sahilde ilerlerken seyyar Çanakkale Peynir Tatlısı satan arabayı görünce denemek için alıyoruz.
Bir süre sonra yer ve yemek bulduğumuz deniz üzerinde iskelesi olan bir restoran 'da oturuyor ,
Ahtapot Izgara , Kalamar ,Girit mezesi , Haydari , Mantar salatası siparişi veriyoruz.
Bu bölgede oldukça çok yapılan Girit mezesi ağırlıklı olarak kabak ve beyaz peynir kullanılarak yapılıyor.
Ahtapot Izgara porsiyonları küçük fakat güzeldi.
Yemeğin üstüne yolda aldığımız Peynir Tatlısını yiyor ,
Midilli adası manzaralı sahile inip denize giriyoruz.
Sivrice'ye 5 dakika mesafedeki yan koyda bulunan Sokakağzı 'na dönerken yolda zeytinyağı , beyaz peynir , zeytin , beyaz sabun gibi yerel ürünler satan yerde durup ürünlerinin tadına bakıyor  ve sipariş veriyoruz.
Sokakağzındaki motelimize dönünce biraz güneşlenip denize giriyoruz.
Sonrasında akşam yemeği için restoran 'a geçiyoruz.
Bizim otel 'in kahvaltısı yerel ürünlerde içeren açık büfe , akşam yemeğinde ise çorba , 7 çeşit meze , köfte veya balık , tatlı veya meyve veriyor .
Buradaki moteller genelde yarım pansiyon .Fiyatları aynı veya birbirine yakın olsa da standartları arasında uçurum olduğunu yer değiştirince yaşayarak gördük. Özlem Motel ve Sokakağzı Motel'i beğendik.