Sokakağzından Behramkale ve Assos 'a Gideceğiz.

Sabah erkenden kalkıp sahilde yürüyüş yapıyorum . Bu gün deniz biraz dalgalı görünüyor.
Kahvaltı sonrası Behramkale ve Assos 'a doğru yola çıkıyoruz. Yolda karşıda görünen kara parçası ise yakındaki Midilli adası.
Yaklaşık yarım saatlik bir araba yolculuğu sonrası Behramkale 'ye ulaşıyoruz. Burada aracımızı aşağıdaki otoparka bırakıp yürüyerek yokuş yukarıya çıkıyoruz.
Çevrede çok sayıda çoğunluğu yörük olan satıcılar bulunuyor. Yörükler belki de dünyanın en çalışkan insanları, O sıcakta sahillerde ,burada teyzeler tatlı dilleriyle sürekli ürünlerini satmak istiyorlar. Duyduğumuz kadarıyla köylerinde de hiç yerlerinde durmaz , çalışırlarmış.
Behramkale 'de bir cafe 'de oturup bir şeyler içtikten sonra Assos'a doğru yola çıkıyoruz.Assos sahile gelince biraz yürüyüş yapıyoruz.
Buraya uzun yıllar önce gelmştim. Restoranların bulunduğu bölge pek değişmese de yolun sonundaki koyda ki beach 'ler dikkatimi çekti. Bir diğer fark ise Sokakağzında bu gün deniz dalgalı fakat burada oldukça sakindi.Sıcak havada dolaşırken dondurma yiyor , sonrasında sahildeki bir resoranda oturup atıştırıyoruz.
Sahilde biraz güneşlendikten sonra
Sokakağzı Koyuna doğru yola çıkıyoruz..Yolda karşılaştığımız dev antik tiyatro ve yapılar medeniyetin burada olduğunu gösteriyor.
Sokakağzı 'na gelince plajda rüzgarın ,denizde dalganın azalmış olduğunu görüyor ve plaja geçiyoruz. Sahilde  çok güzel yapılmış bir Çibörek yedikten sonra denizde yüzüyoruz.
Bu gün akşam yemeğini koyu tepeden gören bir manzaraya sahip olan restoran'da yiyeceğiz.Burasının kuşbakışı manzarası çok güzel görünüyor.
Yemek'de olmazsa olmazımız olan kabak çiçeği dolması yine menümüzde yer alıyor.
Bu akşam yemekte Türk sanat Müziği Grubu'da müzikleriyle bize eşlik ediyor.
Yemek sonrası sahilde biraz dolaşıyor , sonrasında motelimize gidip uyuyoruz.