Bozcaadada 'dan Assos Sokakağzına Geçeceğiz.

Sabah erkenden kalkıp Tekirbahçe sahilinde yürüyüş yapıyoruz.
Denize girip kahvaltı ettikten sonra
feribotla Geyikli limanına geçmek için Bozcaada'nın merkezine gidiyoruz.
Burada dolaşıyor , sahilde oturup çay içiyor ,
ünlü Bozcaada şaraplarından alıyoruz.
Bozcaada bende salaş ve doğal olmasının yanı sıra modern ve amatör bir ruhla profesyonelce yönetilen tesislerin bulunduğu bir yer etkisi bıraktı.
Feribottan indikten sonra yaklaşık 1,5 saat arabayla yol aldıktan sonra Sokakağzına ulaşıyoruz.Eşyalarımızı bırakmak için otel motel karışımı tesise girdiğimizde odaları çok kötü ve rutubetli buluyoruz.Bayram dönemi olduğundan yeni yer bulma şansımız yüksek olmadığından buraya yerleşiyor ve sahile gidiyoruz.Siz bu tesisin çok kötü olduğuna bakmayın bölge deniz ve kumsalıyla harika bir yer .Bu yüzden  moralimizi bozmayıp denize girip yüzüyoruz.
Fakat kalacak daha iyi bir yer bulursak yarın oraya geçmeyi düşünüyoruz.Hava ve kumsal çok güzel , hava kararana kadar Midilli adası manzaralı kumsalda kalıp ,