Bozcaada - Assos (Sokakakğzı) Tatiline Gidiyoruz.

Bu tatilimizde önce Çanakkale üzerinden Bozcaada'ya geçmeyi sonrasında Assos Sokakağzı koyunda konaklayarak çevreyi gezmeyi planlıyoruz. İstanbul 'dan yaklaşık 3,5 saatte yolda büyüleyici uçsuz bucaksız  ayçiçeği tarlalarının yanından geçerek Eceabat'a ulaşıyoruz.
Burada sahildeki OPET tarafından yaptırılan tarihe saygı parkında Çanakkale Savaşları tasvir ediliyor.Bu minicik açıkhava müzesindeki canlandırmalar çok etkileyici.
Eceabattan feribota binip Çanakkale'ye  , Çanakkkale üzerinden geldiğimiz Geyikli 'den ise yine feribotla Bozcaada'ya geçiyoruz.
Bozcaada 'ya yaklaştığımızda şirin limanı bizi karşılıyor.
Adaya çıkınca önce merkezini keşfetmek için aracımızı park edip sokaklarda dolaşıyoruz. Adanın bendeki  ilk izlenimi doğal ve düzenli olması.
Çınaraltında oturup börek yiyor ve otelimize doğru yola çıkıyoruz.
Otelimiz şehir merkezine yaklaşık 2 km. uzaklıkta bulunuyor.Otele gelince eşyalarımızı odaya bırakıp denize girmek ve güneşlenmek için hemen denize koşuyoruz. Sessiz sakin plaj güzel , deniz dalgasız görünüyor.
Bozcaada 'nın deniz suyunun serin olduğunu çok fazla duyduğumuzdan kendimizi şartlamamıza rağmen ılık bir denizle karşılaşınca oldukça şaşırıyoruz.Güneşlenip yüzdükten sonra otelde 5 çayımızı içiyor , sonrasında biraz gezmek ve akşam yemeği için adanın merkezine gidiyoruz. Adanın merkezinde bayram gibi kalabalık dönemler dışında araç park yeri kolayca bulunuyor . Üstelik ücretsiz.Ada'nın sokaklarında dolaşırken temiz ,düzenli olması ve estetiği dikkat çekiyor.
Burada şehrin sembollerinden  kale yanı sıra
güzel bir plajda bulunuyor.
Akşam yemeği için yerel yemekler yapan bir restoran'a giriyor ,
Paça çorbası ,
Kabak çiçeği dolması ,
Yoğurtlu kızartma , Oğlak tandır ,
Ciğer Tava yiyoruz. Yemek sonrası biraz dolaşıp otelimize gidip uyuyoruz.
Yarın ada'nın plajlarını gezeceğiz.