Alexandroupouli'den Sahil Yoluyla Kavala ve Stavros Üzerinden Selanik'e Gideceğiz.

Sabah erkenden sahil yolundan Selanik'e gitmek üzere yola çıkıyoruz.Yola çıkarken pansiyoncu amca bizi görünce ''bekleyin'' diyor ve bize küçük bir şişe Uzo hediye ediyor.
Alexandroupoli'den Selaniğe gitmek için ayrıca güzel bir otoban'da bulunuyor.Fakat sahil yolu üzerinde çok sayıda plaj ve küçük kasabalar olduğundan vaktiniz varsa bu yol daha güzel.Kavala'ya vardığımızda şehir trafiğine girmemek için şehrin bitimindeki yoldan giriş yapıp
bir kaç yüz metre ileride ki plaja gidiyoruz.Bu arada Kavala'nın karşısındaki Thassos adasına gitmek isterseniz Keramoti veya Kavala'dan kalkan feribotla ulaşabilir, Thassos Adası tatilimizi buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.Şehrin çıkışındaki çok büyük halk plajının bir de halk kafesi bulunuyor.Önce denize giriyor sonrasında kafeden kahve alıp denize karşı oturuyoruz.
Bölgede bir kaç cafe daha bulunuyor.Kavala'dan ayrılıp bir başka plaja geliyoruz.
Fakat orada durmuyor , bir sonrakine geçiyoruz.Burada artık beach'ler başlıyor.Yunanistan'ın pek çok yeri gibi bu bölgede de beach'lerde şezlong - şemsiye için ücret talep edilmiyor.Sizden beklenen ise ya bir kahve içmeniz veya başka şeyler yemeniz.Siparişinizin yüksek rakamlı bir hesaba dönüşmesi gerekmiyor.
Deniz sonrası bir şeyler yiyip buradan da ayrılıyoruz. Yol üzerinde çok sayıda plaj olduğundan bazılarında durup bazılarını pas geçiyoruz.
Bu yol üzerindeki en büyük yerleşim yeri Stavros, burada plaj yanısıra çok sayıda otel,pansiyon cafe bar ,restoran bulunuyor.
Burada durup dondurma yiyor ve devam ediyoruz. Selanik'e gitmek için otobana çıkmadan önceki son plajda da durup denize giriyor,
bir şeyler içip yola devam ediyoruz.Artık otobana çıkmak dışı alternatifimiz kalmadığından otoban üzerinden gidiyoruz.Yine isterseniz buradan Halkidiki 'ye de gidebilirsiniz.Şehir girişindeki otelimize yerleşip
akşam yemeği için dışarı çıkıyor esnafa sorup önerdikleri bir tavernayı tercih ediyoruz.Hava sıcak olduğundan fazla bir şey sipariş etmeyi düşünmüyor,
hafif bir şeyler atıştırdıktan sonra otelimize gidip uyuyoruz.