Bugün Çekya'da Prag'dan Karlovy Vary'ye Gideceğiz.

Bugün 1 günlük araç kiralayıp Çekya'nın Bohemia bölgesinde yer alan ünlü kaplıca şehri Karlovy Vary'ye gideceğiz.Prag Karlovy Vary arası arabayla 1,5 saat sürüyor.Karlovy Vary bir doğa harikası kaplıca şehri.Burada Atatürk'ün kaldığı Karslbad Plaza Hotel'de yer alıyor.
Otelin girişinde Atatürk ile ilgili bir plaket bulunuyor.Plaket 'in üzerinde '' Türkiye Cumhuriyetinin kurucusu Kemal Atatürk burada kalmıştır '' yazıyor.
Aracımızı girişte ücretli bir parka bıraktıktan sonra şehri gezmeye başlıyoruz.Şehir çok orijinal.görünüyor.
Çekya'da günışığı sanki bir farklı yansıyor.Bu durumu çektiğimiz fotoğrafların parlaklığında da fark ediyoruz.İlk bakışta şehrin ihtişamı dikkat çekiyor.
Nehir kıyısında ilerlerken çok sayıda cafe,restoranla ,hediyelik eşya satış mağazalarıyla karşılaşıyoruz.Buradaki kaplıcalar da içilebilen bir su 'da musluklardan akıyor.
Sular  özelliklerine göre numaralandırılmış ve muslukların üzerinde farklı numaralar bulunuyor.Su oldukça sıcak ve tadı da pek hoş olmasa da sağlık için yararlı olduğu belirtiliyor.
Şehri dolaşırken benim sandaletim yırtılıyor.Ne yaparız diye düşünürken arkadaşımızın bahsettiği Bata outlet mağazasını görünce hemen içeri giriyor ve çok  uygun bir fiyata orijinal bir sandalet alıyorum.Karnımız acıkmaya başladığından yemek yiyecek yer bakıyor ve nehir kenarındaki bir restoran'ı tercih ediyoruz.Bu şık ortamda nehir kenarındaki restoranlar uygun fiyatlı öğlen yemeği menüleri sunuyorlar.Biz aperitif yiyecekler yanı sıra
gulaş şeklinde tavşanlı ana yemekleri
tercih ediyoruz.Gulaşların içinde bulu nan pamuk gibi beyaz ekmekler İtalyan sandviç ekmeklerini andırıyor ve lezzetli.
Çekya tavşan yemekleri ile de oldukça ünlü bir ülke.Biraz daha gezdikten sonra bu güzel yerden ayrılıyor,
Prag'a dönüyor , aracımızı teslim edip şehri dolaşmaya devam ediyoruz.Eski şehir meydanında Tarçın ve şekerli hamurdan yapılan geleneksel Tredelnik satan bir tezgah'tan alıp deniyoruz.
Yapımı orijinal ancak lezzet olarak bence çok özel bir şey değil .Meydan'da çocuklar dans gösterisi yapıyor.
Charles köprüsünden geçerek Kaleye gidiyoruz.
Bölgeyi gezdikten sonra çok yorulduğumuzdan otele dönüp uyuyoruz.Yarın sabah erkenden trenle Berlin'e geçeceğiz.