Bugün Thassos Adasında Denize Girip Akşamüstü Ayrılacağız

Sabah erken kalkıp sahilde dolaşıyor,
denize giriyoruz.
Daha sonra otelimizin işletmecisi bayanın önerdiği Kazaviti 'ye gidiyoruz. Et yemekleriyle tanınan Kazaviti 'ye sabah geldiğimizde in cin top oynuyor .
Kahvaltıyı burada yapmayı düşünsek de kahvaltı veren bir yer görünmüyor. Karşılaştığımız ilginç bir şey ise meydan 'da yerleri süpüren siyah t - shirt lü gencin üzerinde Beşiktaş Çarşı grubu 'nun logosu olmasıydı . Çocuğun resmini çekerken döndüğü için logosu fotoğrafta çıkmadı.
Çocuğa Çarşı t_shirt 'ünü nereden aldığını sormasam da selamlaştık ve Kazaviti 'den ayrılarak ilk geldiğimiz gün öğle yemeği yediğimiz Prinou 'ya bir kaç km. uzaklıktaki sahildeki Gorgona Aile Lokantasına gidiyoruz.
Restoran 'a geldiğimiz de sıcak kanlı işletmeciye kahvaltı etmek istediğimizi söyledik. Aslında buralarda Türk kahvaltısı olsa iyi olacak fakat maalesef bulunmuyor. İşletmeci bize sempatik bir şekilde şimdi size çay ,
feta cheese (beyaz peynir ) ,salatalık, domates,
 yumurta  getireyim diyor .
Biz zeytinde isteriz deyince tabi ki .diyerek güzel sunumlu servise başlıyor. Kahvaltı için 12 Euro ödüyoruz. Daha sonra dün akşam yemek yediğimiz plaja gidiyor fakat denizi çok dalgalı görünce
oradan ayrılıp başka bir plaja geçiyoruz. Plaj 'da kahve içip yüzüyor ,
sonra ayrılıp Prinou 'ya dönüyoruz.Ne yapalım derken yürüyerek ilk gün çok beğendiğimiz Camping of Prinos 'un plajına geçiyoruz. Burası ince kumdan oluşan kumsalıyla tropik adaları andırıyor. Sahildeki cafe de oturup bir şeyler yiyor ,
sonrasında denize girip yüzüyoruz. Kavala 'ya dönüş saatimiz yaklaştığından Prinos 'a dönünce bir pastane 'de oturup bizde de yapılan Şambaba tatlısından yiyor
ve feribota 'a gidiyoruz.
1 saat 20 dakikalık yolculuktan sı-onra Kavala 'ya ulaşıyor ,
eski şehre bakıyor,
sahilde dolaşıyor ,
Kavala kurabiyesi almak için bir pastane 'ye giriyoruz. Pastanelerde Türkçe yazılar dikkat çekiyor. Kavala 'da çoğu yerde kredi kartı geçmiyor , biz de de fazla nakit olmadığından biraz Kavala kurabiyesi alıp ,
temiz ve ucuz bir fast food 'cuya gidip yemek yiyor, sonra sahilde ki cafelerden birinde oturuyor ,
kahve ve buzlu kahve içiyor ,
çikolatalı waffle yiyoruz.
Daha sonra otobüsümüze binerek İstanbul 'a dönüyoruz.
Thassos adasıyla ilgili aklınıza gelen soruları buradan sorabilirsiniz.