İzmir 'de Bugün Buca Göleti , Üçkuyular Pazarı,İnciraltı'nı Gezip Çeşmealtı ' nda Yüzeceğiz

İstanbul'dan başlayıp Antakya üzerinden Türkiye 'nin tüm Akdeniz sahilini gezerek Bodrum 'a kadar geleceğimiz tatilimizin başlangıcı için dün akşam üstü geldiğimiz İzmir 'de Sabah erkenden kalkıp adını çok duyup bir türlü gidemediğimiz Buca göletine gidiyoruz.
Burası çevre düzenlemesi , ortasındaki şirin adacığı ile gelişmiş ülkelerdeki parkları andırıyor. Burada çay içiyor
ve yoğun bir günümüz olduğu için Üçkuyular pazarına gidiyoruz. Vaktiniz olursa buraya yarım gün ayırabilirsiniz. İzmir 'in içindeki Üçkuyular pazarına geldiğimizde önce etrafı geziyoruz.
Serinlemek için buz ve şerbetten yapılmış Kar Helvası alıyoruz.
Pazarda oldukça fazla yerel üründe bulunuyor. Kabak çiçeklerini görünce '' Keşke Datça Palamutbükü pazarındaki gibi burada da Kabakçiçeği dolması satsalardı''  diye düşünüyor , böylece karnımızın acıktığını fark ediyoruz.
Üçkuyular pazarının sol arka tarafında balık pişiricileri bulunuyor.
Burada oturuyor , bir klasik olan Sardalya Tava yiyoruz.
Yemek sonrası  İnciraltı ' na gidip deniz kenarı bir cafede oturup yorgunluk kahvesi içiyoruz.
Bir  sonraki durağımız olan Çeşmealtı 'na gelince sahildeki plaj cafelere bakıyor ve bir tanesinde oturuyoruz. Çeşme altı cafeleri 'nin bazılarının plajı ,
bazılarının yalnızca cafe'si bulunuyor.
Biz bir cafe 'de oturuyor ve sahilinden denize girip tertemiz denizinde yüzüyoruz.
Denizden çıkınca  bira - patates yapıyor
ve üstüne közde pişirilmiş Türk kahvesi içiyor ,
ortam o kadar güzel ki
 güneşin batışına kadar orada vaktin nasıl geçtiğini anlamıyoruz.
Sonrasında ise İzmir'e geri dönüyoruz. Yarın karayoluyla Antakya 'ya gideceğiz.