Portekiz Lizbon'da Bario Alto ve Chiado'ya Gideceğiz.

Bu gün Lizbon'da otelimizin bulunduğu Saldanha'dan metro ile Bario Alto'ya geliyoruz. Bario Alto Lizbon'da oldukça Güney Amerika esintileri taşıyan bir bölge . Ayrıca merkezi konumuyla gayrimenkul yatırımı açısından değer artışı potansiyeli oldukça yüksek.Yerli ve buradan okuyabileceğiniz oturma izni ve vatandaşık programı Golden Visa kapsamındaki alıcıların beğenisine sunulmak üzere bir çok binanın içi yenileniyor..Bario Alto'dan Chiado'ya doğru yürürken karşılaştığımız tarihi binadaki cafe ilgimizi çekiyor .
Ortamdan cafe 'nin müdavimleri olduğu hissediliyor. Geçmişinin 20 yıllık bir süreye dayandığını öğreniyoruz.Biraz ileride büyük bir parkla karşılaşıyoruz.
Parkın güzel bir şehir manzarası bulunuyor.Güney Amerika şehirlerini andıran gece eğlencesiyle ünlü sokaklardan geçtikten sonra Chiado'ya geliyoruz.
Chiado Lizbon'da İstanbul 'da Nişantaşı bölgesini andıran bir yer. Şehrin pahalı mağazaları ve evleri bu bölgede bulunuyor.Burada etrafı dolaştıktan sonra metro istasyonunun karşısındaki cafe'de oturup birşeyler içerken çok kaliteli müzik yapan sokak müzisyenlerini dinliyoruz.
Karnımız acıkınca sahile oldukça yakın olan Cais Do Sodre 'de 2014 yılında açılan Time Out Market'e geçiyoruz.
Burası dünya mutfağı yanısıra oldukça geniş Güney Amerika mutfağının da sunulduğu bir yer. Bir pazar yerinin içinde bulunan bu  yer son derece turistik olsa da görmeye değer bir yer.
Yılda 3 mlyon üzeri ziyaretçi alıyor.Biz yemekte deniz ürünleri tercih ediyoruz.
Çok kalabalık olduğundan oturmak için zor yer buluyoruz.Yemek olarak Soslu midye ,
Izgara ahtapot , Tarak , Karides yanı sıra bazı yerel atıştırmalıklardan alıyoruz. Pilav Portekiz'de neredeyse her yemekle birlikte servis ediliyor.
Pilav istemezseniz kızarmış patates 'de tercih edebilirsiniz.
Yemek sonrası Tauro nehri kenarına inip güzel havada biraz güneşleniyoruz.
Sahil de insanlar yürüyüş de yapıyor.St.Augusto 'da öğrencilerin müzik şöleninin izliyor,
sonra tramvayla St.George kalesinin altında güzel nehir manzaralı cafe 'ye gidip kahve içiyoruz.
Akşam yemeği için metroyla Saldanha'ya dönüyor , otelin yakınındaki yerel restoran'da akşam yemeği yiyor,
yemekte bir çeşit şiş kebap tercih ediyoruz.
sonrasında otele gidip uyuyoruz.