Feribotla Samos Adasına Geçiyoruz

Sabah 08:00 'deki feribotumuza yetişmek için erken kalkıp hazırlanıyor,aracımızla yaklaşık 2 km.uzaklıktaki marinaya geçip park ediyor ve gümrük kuyruğuna geçiyoruz.
Sığacıktan ayrılıyor, 2 saatlik bir yolculuktan sonra Samos Adasının Karlovasi limanına ulaşıyoruz.
Bize göre düşünüyorsanız araç kiralama işini adaya bırakmayın.Biz bu tatile son dakikada karar verdiğimiz için araç fiyatını yüksek bulup adaya gelince kiralamayı düşünmek gibi yanlış bir karar verdik.Limanda inince valizler elimizde Rent a car aramaya başladık.Fakat yerleşimin de olduğu bir liman kasabası olan Karlovasi turistik bir yer olmadığından fiyat sorduğumuz az sayıda şirketin bazısında araç yoktu ,birinde ise ise üst segment pahalı araç vardı.Tur almayacaksanız Karlovasi limanından kendi başınıza otobüsle bir yerlere gitmek mümkün olsa da fazla yer görmek mümkün olmayacak.Limandaki otelimize yerleşip
oda da whatsapp üzerinden rent a car şirketleriyle kontak kurmaya çalışırken ulaşabildiğimiz bir tanesi orta segment bir aracı 3 günlüğüne 160 € 'ya vereceğini belirtince ufak bir pazarlıkla kabul ediyoruz.Bu rezervasyonu internet üzerinden önceden yapabilseydik maximum 100 €'ya alt segment araç alabilirdik.25 km uzaktaki Kokkari'den aracı getirecek Rent a car'cı ya yinede teşekkür ediyor aracımızı akşamüstü alacağımızdan sahil'de denize girmek istiyor,liman civarındaki tek beach'e gidip şezlong'da dinleniyor,
bir şeyler yiyoruz.Dün Sığacık Teos'da yalnızca tek kişi giriş ve bir içecek için beach'in istediği 60 TL iken burada giriş,şezlong parası  gibi ödemeler olmadığından 2 kişi 2 büyük sandviç ve içecek dahil 75 TL ödüyoruz.Akşamüstü Rent a car 'cı aracı getiriyor ve '' Ben gelemezsem 3 gün sonra anahtarı resepsiyona bırakırsınız '' diyor.Aracımızı alınca akşam yemeği için belirlediğimiz Kampos'a doğru yola çıkıp yeşillikler içindeki tepeleri aştıktan sonra ulaşıyoruz.
Bizim yemek için geldiğimiz yer tepeden aşağıya inerken sol taraftaki Şirin Kampos balıkçı kasabası,
sağ tarafa giderseniz çok sayıda beach ve küçük otellerin bulunduğu turistik bölgeye ulaşabilirsiniz. Günün karmaşasından sonra sakin ortam bizi dinlendiriyor.Buradaki bir kaç salaş restoran'ın hepsi de güzel görünüyor,biz en kalabalığını tercih edip oturuyoruz,Şu an restoran'da  bölgenin  yerlileri ve bir kaç turist bulunuyor.
2 kişilik et tabağı ve 1/2 litre ev şarabı siparişi veriyor, bu güzel yemek için 18 € ödüyoruz.
Yemek sonrası çok yogun olduğumuzdan otelimize dönüp uyuyoruz.Yarın Kokkari ve Pisagor kasabalarına gideceğiz.