Bugün Samos'da Manolates Köyüne,Tsamadou ve Lemonakia Plajlarına Gideceğiz

Fiyat - Kalite dengesi yüksek olan Samaina Port otelimizde zengin bir açıkbüfe kahvaltı sonrası
Karlovasi'ye 16 Km uzaklıktaki Seramik köyü Manolates'e yola çıkıyoruz.Ağaçlar içinde bir yoldan yukarıya çıkılan bu köy,Gökçeada'da ki Zeytinli köyünü andırıyor.
Seramik dükkanlarını gezerken en çok ünlü matematikçi Pisagor'un Adalet Bardaği ilgimizi çekiyor.O dönemde herkesin eşit içecek alması için  yapılmış bardağı limitinin üzerinde doldurmak isterseniz içine koyduğunuz sıvı boşalıp gidiyor.
İçinde çeşme bulunan köy kahvesi ilgimizi çekiyor,
fakat henüz açılmadığından gezip çıkıyor,merkezdeki Kallisti cafeye oturup kahve ve portakallı kek siparişi veriyoruz.
Sakin ortamda kuşların sesini dinliyor, sonrasında Tsamadou ve Lemonakia plajlarına gitmeye karar veriyoruz.Bu 2 plaj yanyana 2 koyda yer alıyor ve 2'side birbirinden güzel görünüyor.Biz tamamen yazı tura atar gibi karar vererek Tsamadou plajını bir sonraki tatilimize bırakarak
Lemonakia plajına geliyoruz.
Sahilde 2 tane beach bulunuyor ,biz bir tanesine oturuyoruz.Bu gün burada uzun süre kalacağımız için ücretli bölümde 5 € ödeyerek şezlong şemsiye alıyoruz.
Burada şezlong şemsiye parası ödense de yiyecek içecek konusunda kimse bir şey demiyor.isterseniz menüdeki uygun fiyatlı yiyecek içeceklerden sipariş verebilir
veya yanınızda getirdiklerinizi yiyip içebilirsiniz.Çakıl taşlı rengarek denizde gün boyu yüzüp güneşlendikten sonra
Samos şehir merkezinin üst tarafındaki çevre yolunda bulunan  büyük Lidl markete alışverişe gidiyoruz.
Alışveriş sonrası akşam yemeği için Kokkari sahilindeki tavernalardan birinde yemek yemek üzere yola çıkıyoruz.Kokkari'ye gelince aracımızı ücretsiz büyük park yerlerinden birisine park edip restoranların menülerine bakıyoruz.Bu akşam deniz ürünleri yiyeceğiz.Menülerdeki fiyatların aşağı yukarı aynı olduğunu görüyor,bize deniz kenarı masa veren Stathis Tavernayı tercih ediyoruz.
20 'lik bir Uzo ile Kabak Kızartma,Balık Kroket,Tarama,Ahtapot Carpaccio siparişi veriyor,Menüde en çok Ahtapot Carpaccio'yu beğeniyoruz.
Yemekten sonra bir çok restoran gibi tatlı ikram ediyorlar.
Bu yemek için 34 € ödüyoruz.Yemek sonrası Kokkari'de biraz dolaştıktan sonra yarım saat uzaklıktaki otelimize dönüyoruz.