Samos Adasında Vourlates Köyü ve Marathokampos Plajlarına Gideceğiz

Otelimizde böreklerinin lezzetini unutamadığımız kahvaltı sonrası
Urla'dan gelenlerin yerleştiği bulunduğumuz Karlovasi'ye18 km uzaklıktaki Vourlates Köyüne gitmek üzere yola çıkıyoruz.Yüksek bir tepede bulunan pek turistik olmayan bu köy güzel bir deniz manzarasına sahip,
ayrıca doğa manzaralı güzel bir kır restoranı dikkatimizi çekiyor Burada bir kaç resim çektikten sonra çok sayıda plajı bulunan Vourlates'e 34 km  uzaklıktaki Marathokampos'a doğru yola çıkıyoruz.
Marathokampos'da çok uzun bir kumsal ve koylarda çok sayıda plajla karşılaşıyoruz.En sondaki plaja kadar gidip kumsala iniyoruz.
Bu plaj sessiz ve sakin.Oradan ayrıldıktan sonra Psili Ammos plajına gelince yine büyülü bir ortamla karşılaşıyor,aracımıza bir park yeri bulup denize giriyoruz.
Burası o kadar güzel ki pek ayrılmak istemesek de bir sonraki koyun bizi beklediğini düşünerek biraz yüzdükten sonra sahil yolunda ilerliyoruz.
Karnımız da acıkmaya başladığından yiyecek bir şeyler bulunan beach'lere bakıyor, sakin bir tanesinin şezlonguna oturuyoruz.Bu plajda 2 şezlong ve şemsiye için çoğu yerde 5 € ödeniyor
dışarıdan yiyecek,içecek getirip getirmediğinize pek bakmıyorlar.Deniz sakin ve berrak.Yüzdükten sonra arka taraftaki restorana geçip bir şeyler yedikten sonra
bu gün Samos adasından ayrılacağımızdan Karlovasi limanına yola çıkıyoruz.Rent a car 'cı bize anahtarı resepsiyona bırakın demişti fakat siesta vakti olduğundan resepsiyonda kimseyi göremeyince kağıt kalem bulup bir kağıda yazıp anahtarı resepsiyon desk'ine bırakıp feribotumuza gidiyor, Sığacığ'a doğru yola çıkıyoruz.
Yaklaşık 2 saatlik yolculuk sonrası Sığacığ'a gelince limandaki apartımıza yerleşip sahile inip bir şeyler atıştırıyor
sonrasında otelimize gidip uyuyoruz.