Karaburun Koylarını Gezeceğiz

Bugün sabah yürüyüş sonrası
kahvaltı için Karaburun'dan yola çıkıp Urla yakınlarındaki Barbaros köyündeki Hobbit House gidiyoruz.
Barbaros köyünde köy okullarına kütüphane yapmak gibi bir amaç edinen Hobbit House gibi Çatkapı Evi adı verilen köylülerin evlerinin bahçelerinde yerel ürünler ikram ettikleri yerlerde  bulunuyor.
Açıkhava daki kahvaltımızda yerel ürünler dikkat çekiyor.Burada ilk servis yapıldıktan sonra kahvaltıya devam etmek isterseniz mutfaktan istediğiniz şeyleri kendiniz alabiliyorsunuz.
Kahvaltı sonrası müzeyi geziyor,köyde bir tur atıyor ,video'da Mimoza koyunun ilerisinde görünen Karaburun Bodrum plajına gidiyoruz.Oldukça geniş bir koyda bulunan plajın arka tarafında cafeler ve pansiyonlar bulunuyor.
Denize girdikten sonra yakındaki Yeni liman köyüne geçiyor burada sahilde ki salaş cafe restoranda oturup denize giriyoruz.Burada deniz çakıl taşlı ve çok temiz görünüyor.
Sonrasında Karaburun'a dönüp İncirlikoy'a geçiyoruz.Burada deniz kum,manzara güzel.
Hava kararmasına yakın bir saate kadar burada kalıyoruz.