Skopelos Adasında Limnonari Beach'e Gidip sonra Şehir merkezini Gezeceğiz

Sabah bizi nefis lezzetiyle kendisine bağlayan Breakfast House'a gidip Skopelos Pie,Bir tür cheescake ,
börek alıp kaldığımız apart da kahvaltı ediyoruz.Skopelos Pie dedikleri börek bizim kol böreği oluyor.Kahvaltı sonrası tepeden Skopelos şehrini kuş bakışı  izledikten sonra
Limnonari Beach'e doğru yola çıkıyor,orman yolundan giderek ana yol'dan plaja ulaşıyoruz.
Geçmiş günlerin tecrübelerine dayanarak kestirme yolları tercih etmiyoruz.Plajın bulunduğu koyda 2 tane oldukça büyük beach bulunuyor.Biz koyun içindeki büyük restoranı olanı tercih ediyoruz.Zaten şu an çok fazla boş şezlong'da görünmüyor.Bu plajda da görevli hatırımızı sorduktan sonra konuya girerek şezlong fiyatının 7 € olduğunu söylüyor.

Bugün başka plaja gitmeyeceğimiz için biz de ödemeyi yapıyoruz.Kapalı bir koyda bulunan bu plajın da ada geneli ve bölge geneli gibi denizi berrak ve güzel.Akşamüstü buradan ayrılıp kaldığımız apart'a gidiyor,giyindikten sonra yürüyerek şehir merkezine geçiyoruz.Skopelos şehir merkezi derli toplu,tepelere doğru uzanan bakımlı evleriyle şirin bir tatil kasabası.
Ada da ayrıca şehir merkezi dışında yazlık ve otellerin bulunduğu yine Skopelos adında bir yerleşim yeri bulunuyor.Ağırlıklı olarak İngiliz turistler adayı tercih etse de eski doğu bloku ülkeleri turistlerine de oldukça sık rastlanıyor.Bu adaya uçakla gelmek isterseniz Skiathos adsındaki havaalanında inip yaklaşık 1 saat feribot yolculuğu yapmak gerekiyor.Şehir merkezinde sahil caddesinde genelde restoranlar yer alıyor.Arka dar sokaklar şehrin havasını daha fazla yansıtıyor.Fazla yokuş olmayan sokaklar da şık dükkanlar,meydanlar da restoranlar,pansiyon ve butik oteller deniz veya sokak manzaralı orijinal cafe'ler bulunuyor.dar sokaklardan yokuş yukarı çıktıkça yerleşim yerleri daha fazla kendini gösteriyor.
Akşam yemeği için arka sokaklarda meydandaki bir restoranı tercih ediyoruz.
Spagetti Bolonez'i üstünü kızartarak da yaptıklarını görünce ben onu tercih ediyorum.Aslında bu yemeği genelde bol kıyma soslu ve çok güzel yapsalar da üstünün kızartılması lezzetini ortadan kaldırıyor,
Bolonez değil başka bir makarna çeşidine benzetiyor.Yemek sonrası yürüyerek şehri kuş bakışı izlemek için tepedeki kiliseye çıkıyoruz.
Kilise şehri tepeden iyi bir açıdan görüyor.Bol bol manzaranın resmini çekiyoruz.
Şehir çok yokuş ve dar sokaklara sahip olduğundan burada yaşayan insanlar bu yokuşları her gün nasıl çıkıyor merak ediyoruz.Araç ulaşımının olmadığı yokuşlarda motosiklet kullanılıyor.Bölgedeki evler küçük ,çok şık ve bakımlı görünüyor.Sahile dönünce bir cafe de oturup bir çok yerde görüp henüz yiyemediğimiz Ekmek isimli tatlıyı denemek istiyoruz.
Biraz ıslak kek,biraz Trileçe  havasındaki bu tatlı kadayıf ve kuru yemiş içeriyor.Fena sayılmaz dı.Bölgede lokma'da yaygın olarak yapılıyor.
Biraz daha dolaştıktan sonra odamıza gidip uyuyoruz.Yarın Skiathos adasına geçeceğiz.