Bugün Küçükkuyu Sahillerinde Yüzüp Adatepe Ve Yeşilyurt Köylerine Gideceğiz

Sabah erkenden uyandık ve bahçelerin , tarlaların arasında yürüyüş yaptık .Burada apart adı verilen daireleri günlük 60 TL 'den 10 - 20 günlük süreler için kiralıyorlar.
Şu an bana lüks bir tatil köyündemi ,buradaki aparttamı kalmak istersin deseler apartı tercih ederdim . Etrafta tavuklar , inekler , keçilerin bulunduğu doğal bir ortamdaydık.
Kahvaltı için bahçeden domates , biber topladık . Köyden birisinin getirdiği katkısız sütten ve doğal yumurtadan satın aldık . Bu organik ürünlerin hepsi çok lezzetliydi .
Kahvaltı sonrası sahile indik ,gün boyu tertemiz denizde yüzdük ve güneşlendik . Akşamüstü ise bir kaç km. uzaklıktaki Adatepe ve Yeşilyurt köylerine gitmek üzere yola çıktık .
Adatepe köyüne çıkarken Küçükkuyu manzarası çok etkileyiciydi.
Arkadaşlarımızın söylediğine göre bu köy geçen yıldan bu yana hızla turistik bir hale gelmiş .
Tarihi evleri ve yollarıyla bana Şirinceyi çağrıştırdı.

Resim yazısı ekle
Adatepe köyünün inişli çıkışlı sokaklarında dolaştık ve meydandaki dev ağacın altındaki kahvede oturup ahududu şerbeti içtik . Aslında güzel yapılmış ahududu şerbeti sıcak havada en güzel içeceklerden birisi olsa da burada içtiğimiz biraz fazla suluydu .Bu sıcak havada tepe olduğundan dolayı burası oldukça serindi .Etrafta çok sayıda tur otobüsü vardı , bu köyde bu kadar çok turist beklemiyordum , oldukça şaşırdım . Adatepeden ayrılıp Yeşilyurt köyüne gittik .
Burası için Adatepe 'nin daha az keşfedilmiş olanı diyebilirim.
Sakin ortamı , şık ve salaş cafeleri güzeldi .Artık hava kararmak üzereydi .
Yeşilyurt köyünden ayrılıp Küçükkuyuya döndük .Ben burayı çok sevdim .Akşam yemeği sonrası mahalledeki çocuklarla sokakta maç yaptık. Böyle bir şeyi sanırım en son lisede yapmıştım ve çok hoşuma gitti . Sonra gidip sokaktaki tahtadan çakılmış uydurma banka oturduk , biraz sonra yaşlıca bir teyze yanımıza oturdu ve anılarını anlatmaya başladı . Gece geç saatlere kadar loş bir ışıkta , ahşap bankta oturarak çekirdek yemek ve teyzeyle sohbet etmek çok hoşuma gitti . Yarın sabah Güneyliye doğru yola çıkacağız .