Antalya Adrasan 'a Tatile Gidiyoruz

Adrasan 'ın yanısıra Olympos , Phaselis , Çıralı ,Finike , Demre ,Kekova, Kale ve Kaş 'a da uğrayacağımız 5 günlük tatilimize başlarken uçakta ne gün nereye gidelim 'i konuşuyoruz .
İlk gün bir arkadaşımızda kalacağız . Uçaktan inince bizi karşılıyor ve eve gidiyor , eşyalarımızı bırakıp sabah yürüyüşüne çıktığımızda tatilimizin başladığını farkediyoruz.
Antalya Lara 'da, falezlerin üzerindeki kilometrelerce uzunluktaki uzun yürüyüş yolunda yapılan yürüyüşler insanı dinlendiriyor .
Kahvaltı sonrası şehrin meşhur büyük cumartesi pazarına gidiyor ve akşam yemeği için balık bakıyor ,
kilosu 30 TL 'den 3 kiloluk bir Akya Balığı ,
Yöresel çok çeşidi bulunan bir peynirciden peynir alıyoruz .
Alışveriş sonrası Kaleiçinden Konyaaltı tarafına doğru devam edilince gelinen sahildeki parka giriyor ve bir yorgunluk kahvesi içiyoruz.Kahve vişne likörü ve lokum eşliğinde güzel bir şekilde sunuluyor .
Bu park önceki gelişlerimizde dikkatimizi çekmemişti .Civarda bir kaç tane son derece şık restoran bulunuyor .
Buraya bir gün yemek yemeye de gelmeliyiz diyor , oradan ayrılıp eve dönüyoruz . Akşam yemeği için aldığımız 3 kiloluk Akya 'yı fırında pişiriyoruz . Akya tatsız veya çok lezzetli bir balık değil , bu yüzden güzel soslanır ve pişirilirse çok lezzetli olduğu ,
uygun bir sosla yapılamazsa pek lezzetli olmadığı şeklinde bir yorum yapabilirsiniz . Akşam sahil yürüyüş yapıp,
ertesi gün erkenden Adrasan 'a doğru yola çıkacağımız için eve gidip uyuyoruz.