Yakaparkta Öğle Yemeği Sonrası Saklıkenti Merak Ediyoruz

Tlos 'ta kaya mezarlarına tırmanırken bayağı enerji harcamışız , karnımız acıkıyor ve Yakapark 'a doğru yola çıkıyoruz . Burası küçük küçük şelalelerin olduğu bir yer ve ağaçların arasında birbirine yakın bir kaç restoran bulunuyor . Hepsinin manzarası güzel .

Biz bir tanesine giriyoruz . Şelale sesleri arasında doğal ortama özgün dizayn edilmiş bir yere oturuyor ve tanesi 5 TL olan otlu gözleme siparişi veriyoruz . Gözlemenin içine yolda gördüğümüz taze kekiklerden koymalarını istiyoruz . Az miktarda taze kekik , otlu gözlemeye inanılmaz güzel bir tat veriyor ve bir tanesi doyuruyor .

Biraz dolaştıktan sonra Saklıkente doğru yola çıkıyoruz

Saklıkent Kanyonuna gelirken yolda yağmur hızlanıyor . Fakat oraya ulaştığımızda kesiliyor . Çevrede bir çok cafe bulunuyor .

Kanyona girmek için 5 TL 'ye bilet alıyoruz . Çayda su fazla olduğundan yürüyüş yolundan sonra devam edemiyoruz . Bir doğa harikası Yanıklar çayı üzerine Hes yapılmasının düşünüldüğünü duyduğumuzda böyle güzel bir yere neden saygı duyulmadığını merak ediyoruz .

Cafeye dönüp bir çay içtikten sonra Pataraya doğru yola çıkıyoruz .